Forestillinger 2023-24
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Torsdag d. 16. maj 2024 kl. 20, Sofiendalskolens Teatersal, Sofiendalsvej 42A, 4690 Haslev

Jytte-600-ny.jpg

Forestillingen tager fat i alle de udfordringer, der opstår, når det uperfekte forventes at have den perfekte adfærd.

Købsvejledning:

PDF format

(Kontakt evt. Karen Kold, 60 46 18 05)

Bliv medlem og få rabat!

Spillesteder - se her

Og ikke bare Jytte fra Marketing. Vi spiser kage, selvom vi er på slankekur. Vi står i kø til Black Friday; men betaler med glæde vores ubrugte fitness abonnement. Vi er forandringsparate til fællesmøder, workshops, strategidage og PowerPoint-præsentationer; men glemmer alt om missioner og visioner, så snart det er hverdag igen. Hvorfor er det så svært for os at følge gode argumenter, planer og sund fornuft? Hvorfor falder vi gang på gang? Og hvad skal de til for at skabe forandring i den virkelige verden?

Folketeatret.

Manuskript: Baseret på Morten Münsters bestsellerbog
Scenografi: Julian Toldam Juhlin
Instruktion: Anastasia Nørlund ved Joy-Maria Frederiksen